چگونه نوتیفیکیشن پیا‌م‌های واتس‌اپ و تلگرام را ببندیم؟

نوشت افزار و لوازم تحریر بهزادی،آهنگ گذاری،کپی جزوات،تایپ،اسکن،نرم افزار،فروش لوازم جانبی رم و فلش ، برنامه، انیمیشن ،فیلم و سریال

چگونه نوتیفیکیشن پیا‌م‌های واتس‌اپ و تلگرام را ببندیم؟

دریافت نوتیفیکیشن شاید به نظر هیجان انگیز بیاید اما در بیشتر مواقع باعث می‌شود که حواس ما پرت شود و از کارهای روزانه‌ی خود باز بمانیم. این مورد درمورد گروه‌ها بیشتر صدق می‌کند. هرچه کاربران بیشتری در یک گروه باشند گوشی شما بیشتر برای پیام‌هایی که خواندن آن‌ها اصلاً هم واجب نیست زنگ می‌خورد. 

خوشبختانه راهی برای حل این مشکل وجود دارد. چگونه نوتیفیکیشن‌های تلگرام و واتس‌اپ را خاموش کنیم تا آرامش ما به هم نخورد و با خیال راحت به وظایف مهم زندگی خودمان بپردازیم؟ 


نحوه‌ی بستن نوتیفیکیشن پیام‌ها در واتس‌اپ 





1- واتس‌اپ را باز کرده و به Settings >Notifications بروید. 

2- برای بستن صدای نوتیفیکیشن همه‌ی پیام‌ها تیک گزینه‌ی Conversation tones را ببندید. البته بیشتر افراد قصد ندارند برای همه‌ی مخاطبین خود نوتیفیکیشن‌ها را ببندند. 

3- زیرعنوان‌های Message notifications و Group notifications قسمتی جداگانه برای گزینه‌های صدای نوتیفیکیشن، ویبره و غیره وجود دارد. 

4- اگر می‌خواهید پیام‌های گروهی را ساکت کنید اما برای پیام‌های فردی نوتیفیکیشن دریافت کنید گزینه‌ی Notification tone زیر Group notifications را لمس کرده و گزینه‎ی  None را انتخاب کنید. با این کار هنوز نوتیفکیشن‌ها را می‌بینید اما صدای آن‌ها شنیده نمی‌شود. 

5- برای این که یک چت خاص را به صورت دائمی ساکت کنید چت مورد نظر را باز کرده و دکمه منو سه نقطه که در سمت بالا و راست چت قرار دارد لمس کنید. گزینه‌ی Mute notifications را انتخاب کنید. در این قسمت می‎توانید انتخاب کنید که نوتیفیکیشن برای هشت ساعت، یک هفته و یا یک سال بسته بماند. شما همچنین می‌توانید کاری کنید که نوتیفیکیشن‌ها را ببینید اما صدای آن‌ها را نشنوید. 

نحوه‌ی بستن نوتیفیکیش پیام‌ها در تلگرام 





1- تلگرام را باز کنید. در منو سمت چپ به Settings >Notifications and Sounds بروید. 

2- در این بخش قسمت‌های Message notifications و Group notifications را می‌بینید. 

3- شما می‌توانید با استفاده از اسلایدر Alert نوتیفیکیشن همه‌ی پیام‌های خود را ببندید. گزینه‌ی Sound را لمس کرده و آن را به None تغییر دهید تا نوتیفیکیشن گروه‌هایتان بسته شود. 

4- برای ساکت کردن نوتیفیکیشن‌های یک چت خاص دکمه‌ی منوی سه نقطه را در چت خاص باز کرده و Mute notifications را انتخاب کنید. شما می‌توانید نوتیفیکیشن پیام‌ها را برای هشت ساعت، دو روز و یا همیشه ببندید. 


۱۱ ۵

ساده ترین روش دیدن نوتیفیکیشن های اندروید روی ویندوز

یکی از بزرگترین دلایلی که iPhone را به اندروید ترجیح میدهند ارتباط داخلی بین دستگاه های اپل است. iPhone، iPad و macOS به نحوی با هم در ارتباط هستند که به راحتی میتوان بین آنها جا به جا شد. اندروید این ویژگی را به طور پیش فرض ندارند ولی این پایان بازی نیست.

ویژگی متن باز اندروید این اجازه را به نرم افزار ها متفرقه میدهد که این ویژگی که به طور پیش فرض در اندروید نیست را فعال کنند. یکی از برنامه های متفرقه ای که در این زمینه وجود دارد ویندوز مایکروسافت است که به منظور جذب مخاطب روی به اندروید آورده است. با این کار میتوانید خیلی از ویژگی های اتصالات اپل از جمله دیدن نوتیفیکیشن ها را بروی کامپیوتر فعال کند.

برای این کار به این موارد نیاز دارید:

  • کامپیوتر با ویندوز ۱۰ با آپدیت ۲۰۱۸ یا دیرتر
  • گوشی اندروید با نسخه ۷ به بالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.